-
Coșul este gol!
Livrare
TERMENUL
DE LIVRARE
Comanda
produselor care sunt in stoc, efectuata pana la ora 16:00 se va livra în 24 de
ore, iar comenzile efectuate dupa ora 16:00 se vor livra în 48 de ore.
COSTURI EXPEDIERE
Produsele
comandate se livreaza prin intermediul firmei de curierat FAN Courier. In cazul
comenzilor ce depasesc valoarea de 500 RON, livrarea se face gratuit* pe
teritoriul tarii.
*Gratuitatea
la transport pentru comenzile cu valoare de min. 500 RON nu se aplica la
cauciucuri sau la produse grele (ex: bidoane de 4l, suspensii).
Costul
livrarii pentru colete: 20,00 RON primul kg + 1,5 RON/kg aditional.
Retur
Daca esti nemultumit de produsele
cumparate de pe conomoto.ro si vrei sa renunti la cumparare si implicit sa
primesti banii inapoi, poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in
14 zile, conform dispozitiilor Ordonantei de Urgenta nr.34/2014, privind
drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii,
precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.
Prin contract la distanta se
intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un
comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de
catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea
acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.
Dreptul de retur in 14 zile se
adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul
conomoto.ro
Clientul are dreptul de a denunta
unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile, fara penalitati si
fara invocarea vreunui motiv.
Dreptul de renuntarea la cumparare
nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
Produsul returnat trebuie
sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate
accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se
accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri,
ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii
neautorizate etc.
Termenul de 14 zile prevazut pentru
exercitarea acestui drept incepe sa curga:
a) data
încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
b) ziua
în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este
indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul
contractelor de vânzare;
Omisiunea informaţiilor privind
dreptul de retragere
În cazul în care profesionistul nu a
transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere conform
dispozitiilor OUG 34/2014, perioada de retragere expiră la 12 luni de la
sfârşitul perioadei iniţiale de retragere de 14 zile.
În cazul în care profesionistul a
transmis consumatorului informaţiile privind dreptul de retragere în termen de
12 luni de la data la care produsele/serviciile se considera livrate, conform
mentiunilor din sectiunea de mai sus, perioada de retragere expiră în 14 zile
de la data la care consumatorul primeşte informaţiile respective.
Obligaţiile care revin
profesionistului în cazul retragerii
Profesionistul rambursează toate
sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv,
după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz,
nu mai târziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de
retragere din contract a consumatorului în conformitate cu dispozitiile legii.
Profesionistul rambursează sumele
menţionate mai sus folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de
consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul
a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în
sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
Fără a aduce atingere primului
paragraph al prezentei sectiuni, profesionistul nu este obligat să ramburseze
costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un
alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist.
Cu excepţia cazului în care
profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul
contractelor de vânzare, profesionistul poate amâna rambursarea până la data
recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul
primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis
produsele către profesionist, luându-se în considerare data cea mai apropiată.
Obligaţiile consumatorului în cazul
retragerii
Conform Ordonantei nr. 34/2014,
consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu
excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în
care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie
suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spaţiilor comerciale,
în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la
momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala
sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin
poştă.
Exceptări de la dreptul de retragere
Sunt exceptate de la dreptul de
retragere, în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara
spaţiilor comerciale următoarele:
- contractele de prestări de
servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu
acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a
luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea
completă a contractului de către profesionist;
- furnizarea de produse sau
servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care
profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei
de retragere;
- furnizarea de produse
confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în
mod clar;
- furnizarea de produse care
sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de produse
sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din
motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
- furnizarea de produse care
sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte
elemente;
- contractele în cazul
cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze
la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de
întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează
alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau
furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru
executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se
aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
- furnizarea de înregistrări
audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost
desigilate după livrare;
- furnizarea de ziare,
periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea
de astfel de publicaţii;
- contractele încheiate în
cadrul unei licitaţii;
- prestarea de servicii
de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri,
închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement,
în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare
specifică;
- furnizarea de conţinut
digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu
acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a
luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
Pentru orice detalii sau neclaritati
privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul
din numerele de telefon afisate pe conomoto.ro